dissabte, 6 de juny del 2020

Internet



            Per Internet
            el crit d'un poema:
            vaig gastant la vida
            de l'avió al cotxe,
            de l'hotel al despatx,
            del còctel al museu.

            Per fi arribo a casa i
            algú s'ha menjat els meus bombons.
            A més
            estic sol aquesta tarda
            i em fa mal el sol
            i el record procaç
            d'una platja l'agost.

            Enyoro l'or
            dels núvols
            -apaivagat fulgor
            en la terra implacable-
            i l'ala recollida dels ocells.

            Em fereixen
            les solitàries morts
            als parcs
            i el metall que va comprar
            l'enlluernament
            d'agulles assassines.

            Es ven a les pantalles
            el silenci de l'home
            que ho ha perdut tot,
            i el gest dels ulls
            s'acostuma al dolor,
            i ens torna roïns
            o a voltes compassius
            però esperant sempre
            que el sistema el compri.

            No sento ara
            que algú
            s'hagi menjat els meus bombons.          

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada